Cart

Cart

Συχνές ερωτήσεις

Για την διευκόλυνσή σας έχουμε δημιουργήσει απαντήσεις σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις, ώστε να κερδίσετε χρόνο στις συναλλαγές σας.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να μας καλείτε καθημερινά στο 6944971289 από τις 08:30 έως τις 16:30, στο email info@cherie.gr και στην επίσημη σελίδα μας στο facebook και στο instagram.

Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας;

Η διαδικασία παραγγελίας είναι απλή. Επιλέγοντας τα προϊόντα που επιθυμείτε αυτομάτως καταγράφονται στο καλάθι αγορών. Δημιουργώντας έναν λογαριασμό, θα μπορείτε να ψωνίζετε ταχύτερα, να ενημερώνεστε για την κατάσταση της τρέχουσας παραγγελίας σας και να παρακολουθείτε τις παλαιότερες παραγγελίες. Εάν όμως δεν το επιθυμείτε, μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας ως επισκέπτης. Ακολουθώντας τις οδηγίες συμπληρώνετε τα σχετικά πεδία με τα στοιχεία σας (προσωπικά στοιχεία, διεύθυνση αποστολής)

Πως μπορώ να πληρώσω;

Η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή, paypal, με τραπεζική κατάθεση, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε όλους του τρόπους πληρωμής εδώ.

Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών;

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Alpha e-Commerce” της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer – SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Επίσης μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή με κάρτα από το ασφαλές σύστημα πληρωμής PayPal χωρίς απαραίτητα να έχετε λογαριασμό PayPal.

Υπάρχουν έξοδα αποστολής;

Για παραγγελίες άνω των 49€ τα έξοδα είναι δωρεάν. Διαφορετικά είναι 4€. Η χρέωση των εξόδων αποστολής αναγράφεται αναλυτικά στο καλάθι αγορών.

Υπάρχουν έξοδα αντικαταβολής;

Αφορά πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση. Υπάρχει επιπλέον χρέωση από την μεταφορική και όχι από το κατάστημά μας και είναι 2,50€ για αποστολές πανελλαδικά. Η χρέωση των εξόδων αντικαταβολής αναγράφεται αναλυτικά στο καλάθι αγορών. Μπορείτε να αποφύγετε αυτό το κόστος επιλέγωντας διαφορετικό τρόπο πληρωμής.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Σε 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραγγελίας. Σε δυσπρόσιτες περιοχές ίσως υπάρχει καθυστέρηση μίας επιπλέον ημέρας.

Έχετε φυσικό κατάστημα για να παραλάβω τα προϊόντα;

Το Cherie Beauty Hall είναι αποκλειστικά ηλεκτρονικό κατάστημα και εξυπηρετεί το κοινό σε πανελλαδικό επίπεδο.

Πως μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πριν ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής, στο 6944971289 (Δευ-Παρ 08:30 – 16:30) ή στείλτε μας email στο info@cherie.gr και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελίες που έχουν ήδη αποσταλλεί δεν είναι εφικτές.

Παρέλαβα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;

Αν η ηλεκτρονική σας παραγγελία δεν έφτασε όπως έπρεπε, καλέστε μας στο 6944971289 για βοήθεια.

Το προϊόν έφτασε κατεστραμένο. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν παραλάβατε κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και όλα τα περιεχόμενα, και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 6944971289 για να σας βοηθήσουμε.

Αποστέλετε προϊόντα στο εξωτερικό;

Το Cherie Beauty Hall δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός της Ελλάδας. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.

Δεν βρήκατε απάντηση στο ερώτημά σας;

Πηγαίνετε στη φόρμα επικοινωνίας, στειλτε μας email στο info@cherie.gr ή καλέστε μας στο 6944971289.